zaterdag 14 mei 2011

Latest South Park episode was really boring, again!


I don't get it, South Park has become boring and not funny. First episode was hilarious but the last two episodes were horrible and really boring. What happened? As you may have guessed, the last episode was about the royal wedding. I think they could have made this episode much funnier. This was a missed chance for South Park.

I expect them to come with a Bin Laden episode. Hopefully that one will be funny. Tell me what you think about the latest episode of South Park.

35 opmerkingen:

  1. I wish South Park would go back to its basics.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I didn't find this one that bad, but I didn't find it too funny either. I guess in the aftermath of Funnybot, it looked a lot better. I've not really enjoyed this season so far.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haven't watched south park in a really long time. I could guess it's hard to keep making good episodes after so many seasons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yeah they have been lacking in the funny department lately

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopefully the episodes will get better

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think that episode about bin laden may be more controversial because no one gives a damn about taboo and manners when it comes to terrorists

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I've not been keeping up with the recent south park. I love the old stuff, but from what I've been hearing I'm not really missing anything by not keeping up with the new stuff

    BeantwoordenVerwijderen
  8. youre really into osama arent you? he already has an episode you know..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "the last episode was about the royal wedding"

    yeah and I just did not get it with pushing canada so much <.<

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haven't watched southpark for a long time though it's my favourite tv show.
    nice blog. keep it up
    followed

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I thought it was alright. Not great though. Nice post.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I totally agree. Seasons 4-8 were best in my opinion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. i think they've stopped being funny for a while now

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yes! Someone agrees with me when I say they aren't what they used to be! YAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ROFL a bin laden episode hahahaha! It better come sooner than later haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopefully they redeem themselves, its real sad seeing the show retrograde like it is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I totally agree that the episodes are getting crappy and less funny. Only funny quote: 'Why would I have taken the princess of Canada?' 'Because you are a giant d*ck!'

    BeantwoordenVerwijderen
  18. They've really been letting me down lately.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lol why are you so eager to watch bin laden on southpark?
    and turn off fucing captcha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Yep, you are right 4-8 are the best.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I'm still waiting for a Bin Laden special episode...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. The newer episodes are a lot different to the older ones I have to agree, but i suppose after the amount of series they have and the size of their audience theres going to be some bad episodes :/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I'm just glad they decided to poke fun at the royal wedding, because it was a completely wasteful and ridiculous event.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. they killed osama a few seasons ago ...t'was that episode with jersey shore.

    BeantwoordenVerwijderen